לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    פס"ד לפתיחת תיק גירושין

    עורך דין גירושין בתל אביב/עורך דין גירושין במרכז/פתיחת תיק גירושין/ חלוקת רכוש בגירושין/הסכם גירושין בהסכמה /תביעת מזונות/עורך דין מזונות/דמי מזונות/עורך דין משפחה

    לפני כשנה לקוחה הגיעה למשרדנו לצורך ניהול הליך משא ומתן עם בעלה. לבני  הזוג 4 ילדים בגילים 9, 11, 14, 16.

    עיקר הרכוש של בני הזוג הייתה דירת מגורים, דירה להשקעה בהרצליה, וזכויות סוציאליות.

    מטרתה העיקרית של הלקוחה הייתה לחתור להשגת הסכם גירושין בהסכמה ככל שניתן, תוך מיצוי חלוקת הזכויות הסוציאליות בדרך של היוון מיידי ורכישת דירת המגורים, וקבלת דמי מזונות.

    חלוקת רכוש בגירושין, באמצעות הסכם גירושין בהסכמה ללא פתיחת תיק גירושין, כאשר על הפרק גם דמי מזונות, מחייב שיתוף פעולה, וחשיבה יצירתית.

    הדברים נכונים עוד יותר כאשר לאורך כל ההליך הצד השני מקשה על ניהול ההליך, ומאיים פעם אחר פעם ב- פתיחת תיק גירושין.

    היות והצד השני פתח עוד טרם קבלת הייצוג בבקשה ליישוב סכסוך, עמדה בידיו האפשרות לפנות לבית המשפט או לבית הדין הרבני וכך אכן עשה. וכל זאת למרות המשא ומתן שהתנהל בין הצדדים.

    תביעת הגירושין נפתחה על ידי הצד השני דווקא בבית הדין הרבני, ואליה נכרכו סוגיית דמי המזונות ובנוסף חלוקת הרכוש בגירושין.

    המדובר בדוגמא ברורה, בייחוד בהליכים לחלוקת רכוש בגירושין או דמי מזונות, כי עורך דין גירושין או עורך דין משפחה ינתח את הנסיבות במובאות לפניו על ידי הלקוח, ויגבש עבורו אסטרטגיה לניהול התיק.

    במסגרת ההליך  שהתנהל בבית הדין הרבני לבחירת הצד השני כזכור, נקבעו דמי מזונות משמעותיים לילדים לאור פערי השכר בין הלקוחה לבעלה, וכן נקבע חיוב בכתובה, אשר אפשר ללקוחה רכישת חלקו של בעלה בדירת המגורים, תוך מתן זכות ראשונים ייחודית, ושמירה על הבית לטובת הילדים.

    מקרה זה מלמד כי גם אם לעיתים הסכם גירושין בהסכמה אינו בהישג יד לאור עמדות לא סבירות של אחד מהצדדים, ולכן  אין ברירה אלא לנהל הליך משפטי, ישנה משמעות גדולה ביותר לקבלת ייעוץ משפטי מקדים באמצעות עורך דין גירושין, לצורך ניתוח הנסיבות טרם פתיחת תיק הגירושין, וזאת למיקסום חלוקת רכוש בגירושין וקבלת דמי מזונות מקסימאליים כמה שניתן.

    לייעוץ ראשוני התקשרו:
    077-9965791

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן