לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    עורך דין ירושה תל אביב

    עריכת צוואה אחרונה היא החלטה נבונה מאוד. הצוואה משדרת לבני המשפחה מסר מדויק לגבי רצונות המנוח לגבי הרכוש והנכסים במסמך משפטי רשמי. פטירה ללא צוואה עלולה להוביל לשאלות רבות לגבי הרכוש האישי, המקרקעין והכספים של המנוח. עורך דין ירושה תל אביב מסדיר חילוקי דעות לגבי תוקף הצוואה וחלוקת הירושה. עורך דין ערן דוידוב מלווה משפחות בתהליכי מימוש צוואות.

    עורך דין ירושה תל אביב מייעץ למשפחות לגבי סוגי נכסים שלא ניתן לכלול בצוואה

    לסוגים מסוימים של רכוש יש כללים שקובעים את חלוקתם לאחר פטירת המוריש. כללים אלה אינם תלויים ברצון המוריש, בעיקר משום שיש נכסים שברור שהם שייכים לבן משפחה אחד או יותר, או לבני משפחה או אנשים שלא נכללו בצוואה.

    עו"ד ירושה בתל אביב

    העדר הוראות שנוגעות לתכנון הלוויה בעת עריכת צוואה

    בדרך כלל, הסדר העיזבון והליכי צוואה אינם מתרחשים אלא לאחר הפטירה. סידורי ההלוויה הם בין העניינים הראשונים שיש לבצע לאחר פטירה. לכן, ייתכן שבני המשפחה אפילו לא יבחינו ברצונות ההלוויה של המוריש, המופיעים בצוואתו, עד לאחר ההלוויה.

    מסיבה זו, חשוב לוודא שעריכת הצוואה מתנהלת רק בליווי וייצוג של עורך דין ירושה תל אביב שיקפיד ליידע את בני המשפחה על העדפות המוריש. אפשרות חלופית היא שבמקום להשאיר את משאלות ההלוויה של המוריש בצוואה, המוריש צריך לדבר עם בני משפחתו על העדפותיו.

    ניתן אפילו להכין מסמך נפרד המפרט את רצונותיו להלוויה, ולתת את המסמך הזה למנהל העזבון או לעורך הדין.

    עורך דין ירושה בתל אביב

    טעות נפוצה שאנשים רבים שוגים בה היא שצוואות אינן חייבות לעבור הליכי צו קיום צוואה. זה לא נכון. צוואות עדיין נתונות להליכי משפטיים, שעשויים להימשך חודשים. יחד עם זאת, קיום צוואה אכן מסייע לזרז את הליך הצוואה, כי יקיריכם, עורך דין ירושה תל אביב ובית המשפט לענייני משפחה אינם צריכים לחלק עבורכם את כל רכושכם. לעורך דין ערן דוידוב יש ותק של 15 שנים בדיני משפחה וירושה והוא מלווה משפחות בתהליכי צו קיום צוואה.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן