לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    הסכם גירושין בהסכמה

    כאשר מתקיים הליך גירושין מדובר על תהליך בו מפרקים את התא המשפחתי והקשר הזוגי. זהו פירוק של שותפות לכל דבר ועניין ומדובר באחד מההליכים המורכבים והרגישים בעולם המשפטי. תחום דיני משפחה הוא תחום המחייב עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בנושא. עו"ד ערן דוידוב הוא מבין עורכי הדין המובילים בישראל בתחום זה, ומספק הסבר מעמיק במאמר שלפניכם על הסכמי גירושין בהסכמה ועל ההשלכות שלהם.

    הסכם גירושין בהסכמה – איך מגיעים לסיטואציה הזאת?

    כאשר בני זוג נשואים מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש, הם צריכים לקבל על עצמם החלטות הרות גורל לגבי ילדיהם אם יש בנמצא, ולגבי חלוקת הרכוש ביניהם. לצערנו החלטות אלו לעיתים מלוות במאבקים קשים ומתישים שעלולים להגיע אל כותלי בית המשפט ולהסתיים לאחר שנים, ובעגמת נפש גדולה. הצעד הראשון לניסוח הסכם גירושין חייב לעבור בניסיון לעשות שלום בית ולגשר בין שני הצדדים תוך ייצוג אינטרסים מלא לצורך הגעה להסכמות בנוגע לכל פרמטר ופרמטר בתא המשפחתי ובזוגיות שהתפרקו. ככל שהפערים יצטמצמו, כך יהיה קל יותר להגיע אל הסכם גירושין שהינו בהסכמה בליווי עורכי הדין המגשרים בכך כמובן.

    מה כלול בתוך הסכם הגירושין בהסכמה?

    הסכם זה חייב להיות מותאם באופן אישי ואי אפשר לנסח אותו באופן סטנדרטי או כללי, כי כל זוג בא עם הצרכים והנושאים הרגישים שלו בהם יש לטפל. ההסכם צריך לכלול בתוכו בעיקר את ההסכמות על הנושאים הבאים:

    • משמורת על הילדים

    בהנחה ויש ילדים בתמונה סעיף זה ידבר על מי יהיה ההורה העיקרי למשמורת ואף יגדיר את הסדרי הראייה בין ההורה השני לילדים.

    • מזונות עבור הילדים

    על סעיף זה יוסכם סכום המזונות, וחשוב לכלול בו גם את התאריך בו מעבירים את התשלום מדי חודש בחודשו.

    • חלוקת הרכוש

    בסעיף זה ידובר על הרכוש המשותף של בני הזוג, וכיצד יחולק ביניהם.

    כמובן שכאשר מדובר על סיטואציה בה יושבים שני הצדדים לדון בנושאים אלו, חשוב שעורכי הדין המייצגים יהיו נוכחים וינסו להוריד את להבות הרגש שעלולות לצוף ברגעים אלו. על כן הסכם גירושין בהסכמה חייב להיות מטופל ברגישות הראויה באמצעות אנשי המקצוע המתאימים לכך.

    לא חייב מאבקי כוח, אפשר גם אחרת

    כאשר תהליך הגירושין מגיע בהסכמה משני הצדדים יותר קל לבצע הסכם גירושין בהסכמה אך גם בתהליך הזה חשוב לדעת שעלולים לצוף נושאים רגישים ועניינים שיש לגשר עליהם. התקשרו כבר עכשיו לקבלת ייצוג מקצועי ברמה גבוהה, לצד שירות סבלני ואדיב. כי חשוב שתדעו שאפשר גם אחרת.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן