לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    עורך דין ירושות

    עורך דין ירושה ערן דוידוב

    עורך דין ירושה מתמחה בטיפול בשינויים של צוואה, חשוב לציין שניהול הצוואה לא אמור להשתנות, גם במקרה של שינוי, כמו במקרה של כתיבת צוואה בפעם הראשונה, יש לבצע זאת בכתב, מול שני עדים, אשר אינם יכולים להיות חלק מהצוואה. חשוב לציין עוד, כי לעיתים הצוואה נחתמת אצל  עורך דין ירושות במרכז או עורך דין צוואות עורך דין ונשמרת אצלו.

    כמובן שכל שינוי ייבדק וייבחן היטב, על מנת שלא יתברר שהשינוי התרחש כתוצאה מלחץ חיצוני או מניסיון לנצל את מצבו של כותב הצוואה. יש לציין שבמקרים רבים, מוגשים על ידי  עורך דין ירושות במרכז צווים לבתי משפט במטרה למנוע את מימושה ולא פעם, לוקח הרבה יותר זמן לממש אותה.

    תפקידו של עוד לענייני צוואות הוא להנחות את המצווה כיצד לנסח כהלכה את הצוואה (בהתאם לכללים הקיימים), כיצד לחלק את הרכוש העתידי, וכן לסייע לאותם יורשים פוטנציאליים שרוצים לממש את הצוואה כיצד לעשות זאת נכון או כיצד להגיש התנגדויות, במקרים בהם הדבר רלוונטי.

    עורך דין לענייני ירושות

    בין אם אתם מתכננים את תכנית העיזבון שלכם או עומדים לקבל ירושה, תהליך הירושה יכול להיות מבלבל. הן בשלב תכנון העיזבון והן בימים שלאחר פטירתו של מישהו, עליכם לקבל החלטות מושכלות כדי להגן על האינטרסים והנכסים שלכם. ייעוץ וליווי של עורך דין ירושות, שיש לו ניסיון בתכנון עיזבון יכול לעזור לך להבין את הזכויות והאפשרויות שלך. עורך דין ערן דוידוב מומחה בדיני משפחה וירושה, ובפגישת ייעוץ, יענה על כל השאלות שלכם.

    עורך דין ירושות במרכז

    עורך דין ירושות מייעץ לגבי מינוי מנהל עיזבון

    בעת ביצוע תכנית עיזבון, לעיתים חשוב למנות מנהל עיזבון ששמו נקוב בצוואה. אנשים רבים בוחרים בן זוג או ילד בוגר להיות מנהל העיזבון. יחד עם זאת, אדם זה לוקח על עצמו אחריות כלכלית רבה וצריך להיות זמין כדי להשקיע את הזמן בביצוע העבודה. ייעוץ של עורך דין ירושות מסביר איך לבחור את האדם הטוב ביותר למינוי כמנהל העיזבון.

    עורך דין ירושות במרכז

    איך מבצעים תוכנית עיזבון פרטנית?

    בעת הכנת תוכנית העיזבון, יש לקחת בחשבון את הנהנים על פי הצוואה ואת האופן בו אתם מעוניינים להוריש להם כסף ונכסים. חשוב לקחת בחשבון גם ארגונים שאתם מעוניינים לכלול בתוכנית העיזבון.

    עורך דין ירושות מסייע בחשיבה על האפשרויות הללו כדי להבטיח שכל מי שאתם מעוניינים שיקבל חלק מהעיזבון שלכם, ייכלל בתוכנית.

    סקירות תקופתיות

    צרכי תכנון העיזבון עשויים להשתנות עם הזמן. מומלץ לקבל ייעוץ של עורך דין לתכנון עיזבון אשר יבצע ביקורות תקופתיות של תוכנית העיזבון, כדי שניתן יהיה לבצע שינויים בעת הצורך.

    זה אמור לעלות פחות מפגישת תכנון עיזבון שלמה, מה שיאפשר לכם להתעדכן בשינויים הדרושים כדי לוודא שתוכנית העיזבון מותאמת באופן מלא למצב הפיננסי שלכם.

    יישום תוכנית העיזבון

    בחלק מהמקרים, עורך דין ירושות עורך רק את תכנית העיזבון אך אינו מציעים שירותי יישום התוכנית. במקרים אחרים, עורך הדין משמש כמיישם התוכנית או שהוא מלווה את מנהל העיזבון כדי לעזור בתהליך.

    הליווי של עורך דין ערן דוידוב, שיש לו ותק של 15 שנים בדיני משפחה וירושה, מסייע לכם לוודא שכל התהליך מטופל בהתאם להעדפות שלכם.

    עורך דין ירושה מומלץ

    עורך דין ירושה מומלץ

    אנשים רבים אינם מבינים הרבה בדיני צוואות או נאמנויות – אחרי הכול, אלו הם נושאים שאף אחד מאיתנו לא באמת רוצה לעסוק בהם. אבל כולנו צריכים לדעת את היסודות, ואנחנו צריכים לדעת מספיק כדי לזהות מיתוסים נפוצים כשאנחנו נתקלים בהם. הנה כמה תפיסות שגויות שממשיכות להופיע ומופרכות על ידי עורך דין ירושה מומלץ.

    עורך דין ערן דוידוב, מומחה לדיני משפחה וירושה, מייצג ומלווה משפחות בערכאות השיפוטיות הנוגעות לצווי קיום ירושות.

    שאלות ותשובות בנושא עורך דין ירושות

    שאלה: האם עורך דין ירושה יכול להגיש התנגדות לצוואה?
    תשובה: כן עורך דין ירושה המתמחה בדיני ירושות וצוואות יכול לתת ייעוץ משפטי מתאים ולהגיש בעת הצורך התנגדות לבית המשפט.

    שאלה: האם עורך דין ירושה יכול לערוך צוואה?
    תשובה: כן , עורך דין ירושה המתמחה בעניני צוואות וירושות יכול לערוך צוואה מתאימה, ולמנוע התנגדויות עתידיות, והליכים מיותרים לאחר פטירת המנוח.

    מידע נוסף בנושא

    עורך דין ירושה מומלץ מייצג משפחות מול רשויות ממשלתיות

    יש הרבה סיבות לכתוב צוואה, במקרה של פטירה ללא צוואה תקפה, חוקי המדינה מתחילים לפעול, וייעוץ משפטי של עורך דין ירושה מומלץ, מסביר ליורשים מי זכאי לירושה, ובאיזה חלק.

    בדרך כלל, בן או בת הזוג והילדים הם הראשונים בתור לרשת. יחד עם זאת; בחלק מהמקרים, בן זוג בחיים וילדים קטינים חולקים את הנכסים של ההורה שנפטר (ויש סיבה טובה לכתוב צוואה: כדי שילד בן שמונה לא יירש רבע מחשבונות הבנק שלך).

    עוד לענייני ירושה

    חשוב להבין שלרוב הליכי עיזבונות לא לוקח שנים על גבי שנים להתברר. ברוב המקרים, העיכוב היחיד הוא התקופה, שנקבעה בחוק, שנותנת זמן להתנגד לצוואה או לנושים זמן להגיש תביעות על ידי עורך דין ירושה מומלץ.

    עלות ערעור על צוואה תחסל את כל נכסי העיזבון

    יש הרבה סיפורים מפחידים הנוגעים לעלות התנגדות לצוואה. אם אתם מאמינים למיתוסים המיותרים, במקום להעיף אותם, אתם עלולים להאמין שבני משפחתכם לא יקבלו מאומה מהירושה לאחר תשלום שכר הטרחה של עורך דין ירושה מומלץ, והוצאות המשפט. למרבה המזל, זה פשוט לא נכון.

    עורך דין לענייני ירושה

    אם אתם מעוניינים לנהל עיזבון, חשוב שתוודאו שהמוריש מציין את שמכם בצוואה שלו. או שאם אתם הורים שעורכים צוואה, חשוב שתציינו בצוואה את שמות הילדים שאתם מאמינים שהם האחראים ביותר.

    לעורך דין ערן דוידוב יש ותק של 15 שנים בדיני ירושה וצוואה, והוא ילווה אתכם בתהליך עריכת הצוואה ומינוי מנהל עיזבון.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן