לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    פס"ד לביטול הסכם גירושין

    לאחרונה התקבל במשרדנו פסק דין מבית הדין הרבני בתל אביב, אשר עסק בתביעת איש לביטול הסכם גירושין, בטענות של, מצב נפשי, טעות, כפיה וטענות רבות אחרות. 

    עיקר המחלוקת בהסכם הגירושין הנו בית מגורים, והתחייבות האיש לשלם לאישה 1,000,000 ש"ח בתוך 12 חודשים מאישור ההסכם על חשבון זכויות האיש בבית המגורים. 

    לטענת האיש, לא הבין משמעות ההסכם, וכן כי לא קיבל ייעוץ משפטי טרם אישור ההסכם, וכי הוטעה על ידי האישה ונכנע ללחציה נוכח מצבו הנפשי. 

    ואולם, במסגרת ההליך משפטי, ולאחר שהוצגו לפני בית הדין מלוא הראיות מטעם האישה אשר יוצגה על ידי משרדנו, הוכח לפני בית הדין כי טענות האיש אין בהן אמת, וכי הצדדים יוצגו על ידי מגשר שהנו חבר ומקרוב לאיש דווקא, וכן כי מדובר בהסכם גירושין מאוזן, כאשר כל צד עשה ויתורים כאלה ואחרים אשר אושר כהלכה על ידי בית הדין הרבני. 

    כמו כן הוכח חוסר תום לב של האיש, כאשר עתר לביטול הסכם הגירושין רק שנתיים לאחר אישור ההסכם לפני בית הדין הרבני, ורק לאחר שהאישה החלה בהליכי גביית החיוב הכספי שמגיע לה על פי ההסכם. 

    כמו כן, בית הדין הרבני קיבלו באופן מלא את טענות האישה, ודחו כליל את טענות האיש באשר לטראומת ילדות אשר השפיעה לטענתו על שיקול דעתו, כי מדובר באיש אשר מנהל חייו, נכסיו ועסקיו במשך עשרות שנים באופן עצמאי ואין בטענותיו דבר אלא בכדי לפגוע בזכאות האישה על פי הסכם הגירושין. 

    מידי יום מוגשות לבית המשפט לעניני משפחה או לבית הדין הרבני לביטול הסכם גירושין או הסכם ממון ודרושה בחינה מקצועית בר בתחילת ההליך על ידי עורך דין המתמחה בעניני משפחה, על מנת לבחון את האסטרטגיה הנכונה, אשר תוביל לדחיית או קבלת התביעה על פי הנסיבות, ולייעול ההליך המשפטי. 

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן