לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    מחלוקות, צוואות ומה שבינהם

    אחד הנושאים הרגישים ביותר בחייו של אדם הוא השלב בו עליו להשאיר אחריו צוואה. אנשים רבים, בעיקר מבוגרים, חוששים מהרגע בו עליהם להתיישב ולכתוב צוואה. מבחינתם מדובר בהוכחה מסוימת שהם מתקרבים לסוף, יש גם מי שטוען שזה מביא מזל רע, הרי אם הוא כותב צוואה סימן שהיא עלולה או אמורה להתממש בקרוב.

    אך כל משרדי עורך דין צוואות המתמחה ידע לספר על עריכת צוואה שכתיבת צוואות זה עניין הכרחי, במיוחד כשמדובר במצבים מורכבים. כשמדובר בגבר או אישה שנשואים פעם אחת ויש להם ילדים, אז דיני צוואות וירושות ברורים וידועים ולרוב גם לא נוצרות בעיות, הגבר או האישה יכולים להחליט שכל רכושם וכספם עובר אל האישה והילדים, שווה בשווה, ובכך הם לא משאירים מאחור למחלוקות.

    מתי יש מחלוקות?

    כשמדובר על גבר או אישה שנישאים בפעם השנייה ואז לא פעם צצים מחלוקות בין הילדים לבין בני הזוג החדשים, כאשר לא נכתבת צוואה ואז החלת צוואות יכולים להיות בעייתיים, וכן במקרים בהם הצוואה קובעת כי הנהנים יהיו גורמים חיצוניים. אז לא פעם מתבצעת פנייה אל עו"ד צוואות במטרה להגיש התנגדות לקיום הצוואה.

    למשרדי עורך דין צוואות יש תפקיד חשוב, ראשית, לעיתים הצוואה נכתבת אצל עורך דין, ונשמרת אצלו, כך שהיא נחשפת רק אחרי פטירתו. שנית, עו"ד צוואות אחראי על חשיפת הצוואה בפני היורשים הפוטנציאליים, שלישית, עו"ד אמור לטפל בכל הנושא של מימוש הצוואה, והוצאת צו קיום צוואה, רביעית, במידה ויש התנגדויות לצוואה, אז משרדי עורך דין צוואה הוא זה שמגיש אותן. הוא גם זה שמטפל בכל הנושא מול בית המשפט והגורמים האחרים במידת הצורך.

    כמו בנושאים רבים אחרים שקשורים לדיני משפחה, גם עורך דין צוואות צריך להיות אדם לא רק בעל יכולת פלפול משפטי או אדם עם ידע משפטי נרחב אלא גם רגיש שמבין שהוא מתעסק בתחומים רחבים שקשורים בנימי נפשם של הקשורים בנושא. לכן, אין זה מספיק שיהיה זה איש מקצוע מנוסה ואיכותי אלא הוא צריך להכיר במשמעות הנושא וחשיבותו עבור כל אחד מהצדדים.

    לסיום, אם אתם מחפשים עו"ד שמתמחה בדיני צוואות וירושות אתם מוזמנים לפנות אלי, עו"ד ערן דוידוב. אני מתעסק בנושא זה שנים רבות ומתמחה בו. אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך האתר שלי או בטלפון ותוך זמן קצר אעמוד לרשותכם עם כל התשובות לכל השאלות.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן