לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    ‏ טיפול בסיכסוך ירושה על בסיס ניסיון מקצועי

    ‏כמו בכל תחום חיים אחר, גם כאשר אתם מתמודדים עם מחלוקת ‏וחוסר הסכמה בתחום דיני המשפחה והירושה, הצעד הראשון הוא לפנות ‏לעזרתו של עורך דין מקצועי. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין ערן דוידוב, מבינים בדיוק מה צריך לעשות בשביל לתת לכם את הפתרונות שאתם צריכים לקבל, ‏בעת משבר אישי מורכב.

    ‏תיעוד מסודר של בקשת המנוח

    ‏על מנת להצליח להתמודד עם ‏סיכסוך אישי שקשור בכספי ירושה, צריך להגיע למקורות של הסכסוך. מה שאומר שאתם רוצים לחפש רישום ירושה מסודר אם אין לכם את המסמכים, וכדאי להבין ביחד עם עורך דין של התיק, מה היתה המטרה של המנוח כאשר הוא או היא חתמו על מסמך הצוואה.

    ‏הבנה של הטענות של היורשים השונים

    ‏בדרך כלל במהלך סכסוכי ירושה יש המון גורמים מתערבים אשר יכולים לדרוש חלק בנכסים או במימון שלכם. כלומר, ‏הטענות של תובע אחד, ‏יכולות להפוך מהר מאוד לשורה ארוכה של גורמים שמבקשים לקבל את חלקם בירושה שלכם. בדיוק מהסיבה הזו אתם רוצים להבין מי הם השחקנים ‏השונים, ואיך אתם יכולים ‏להגן על הרכוש שלכם בעזרת טענות ברורות.

    טיפול בחובות ובעיות אחרות בתוך המשפחה

    ‏בעולם דיני המשפחה יש לפעמים חפיפה בין אירועים שונים מה שאומר שצריך למצוא עורכי דין אשר יודעים איך להתמודד עם סוגים שונים ‏של אתגרים. כך למשל, בעבודה על טיפול במסמכי הירושה אתם יכולים לגלות שיש מחלוקת שקשורה למזונות, ודורשת את ההתערבות של עורך דין מזונות על מנת להמשיך האלה ולהתמודד עם האתגרים השונים של התיק שלכם.

    ‏מאמץ משותף של כל אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין ערן דוידוב מאפשר לכם לבחור את הדרך הנכונה להתמודד עם אתגרים משפטים מורכבים בתחום דיני המשפחה. ‏והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום ומתוך מחשבה על הצרכים ‏של המשפחה שלכם. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של המשרד ניתן לפנות לטלפון מספר 072-3303347

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן