לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    ‏אם כבר נפרדים אז בצורה מסודרת ומתוך מחשבה

    כבר חודשים ארוכים שאתם רואים איך מערכת היחסים שלכם מתפרקת מי בפנים ואתם מבינים שאין לכם הרבה ברירה אלא להתחיל לדבר על גירושין. זה ממש לא מצב נעים, בוודאי אם יש ילדים בתמונה, אך יחד עם זאת ‏אין ברירה ואתם רוצים לשמור על איכות החיים שלכם ועל היכולות של הילדים שלכם לחיות חיים נורמליים לאורך השנים. אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ערן דוידוב מבינים עד כמה מורכבת היא הפרידה והם יעזרו לכם לנהל את התהליך בצורה הטובה ביותר לכם.

    ‏טיפול בתהליך הגירושין, בליווי של משרד מקצועי

    ‏בכל מה שקשור לתהליך הגירושין, כבר בשלב פתיחת תיק גירושין אתם צריכים להיות בקשר עם עורך דין אשר יכול לעזור לכם להבין את הסיטואציה מבחינתכם, ולשמור על הזכויות של כל בני המשפחה שלכם. גם בגלל שאתם לא יודעים איך לנהל את התהליך, אבל גם בגלל שאתם לא יכולים לצפות מראש מה יהיו הצעדים ‏של בן הזוג שלכם מהצד השני. ‏מה שאומר שאתם צריכים לקחת אחריות על התהליך וחשוב לפעול בשיקול דעת גם כאשר מערכת היחסים שלכם נמצאת במצב רע מאוד ואתם לא מרגישים בנוח בבית שלכם.

    ההחלטות ששומרות על הילדים שלכם

    ‏בשלב הזה, ברור לכם ‏שאתם חייבים לדאוג לצרכים של המשפחה שלכם בצורה מלאה. ולכן, הידע והניסיון של עורך דין גירושין במרכז מאפשר לכם לשאול את כל השאלות ולתכנן את ‏הדרכים שבהן אתם רוצים  ‏להתמודד עם כל מחלוקת לאורך הדרך, מתוך מחשבה על העתיד שלכם ועל הצרכים של הילדים המשותפים שלכם. גם ברגעים הכי קשים, יש לכם עדיין צורך ליצור תקשורת פתוחה, וחשוב מאוד להרגיש בנוח לדבר גם עם עורך דין שלכם על נושאים רגישים מאוד. הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ערן דוידוב יעזור לכם לנהל את ההתמודדות שלכם עם פרידה וגירושין על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום. כמו גם הבנה של הצרכים של המשפחה שלכם באופן פרטני. לפרטים נוספים

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן