לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    ‏גירושין הם רק חלק אחד בהתמודדות של המשפחה שלכם עם פרידה

    ‏אף על-פי שאתם חיים ביחד כבר שנים ארוכות ומנהלים מערכת יחסים, זה לא מבטיח שאתם תהיו ביחד לנצח. עכשיו, ברגע של משבר, אתם מתחילים לחשוב ברצינות על פירוק מערכת היחסים שלכם ואתם רוצים להבין בדיוק מה הן המשמעויות בכל תחומי החיים. הניסיון של אנשי ‏הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ערן דוידוב, מאפשר לכם לקחת את ההחלטות הנכונות על בסיס תכנון של שלבי הפרידה השונים אבל גם מתוך מחשבה על הצרכים של המשפחה שלכם בעתיד לבוא.

    ‏איך לנהל את הליך הגירושין בצורה נכונה?

    פתיחת תיק גירושין היא שאלה ופורמלי בכל מה שקשור לניהול של התהליך. יחד עם זאת, בשביל לנהל את הפרידה בצורה נכונה אתם צריכים קודם כל להבין מה הן המטרות שלכם לאורך הדרך. האם אתם יכולים ליצור שיתוף פעולה אל מול בן או בת הזוג שלכם? האם יש ילדים מעורבים בסיטואציה והאם אתם מבינים ‏מהן ההשלכות של ההחלטה שלכם על העתיד של המשפחה?

    ‏איך לתת לילדים שלכם עתיד כלכלי טוב יותר?

    ‏בכל מה שקשור לעתיד, האחריות שלכם בא לידי ביטוי בעיקר בקשר לילדים שלכם. הרי יש לכם את היכולת לדאוג להם לרמת חיים מסוימת נכון להיום. אבל אם אתם נפרדים אז צריך לטפל גם בירושה המשותפת שלכם כדי למנוע מצב שבו תהליך הוצאת צו ירושה אצל הילדים הופך להיות מאבק על הזכויות שלהם. תכנון מוקדם ומחשבה על המסמכים המשפטים שאתם צריכים להחזיק, ‏הן משימות שיכולות ‏לאפשר לכם לתת לילדים שלכם את רמת החיים הכי טובה שיש גם ביום שבו אתם תסיימו את החיים שלכם. לכן, אתם רוצים לעבוד בשיתוף פעולה ולמצוא עורכי דין שיכולים לעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה בצורה הטובה ביותר.

    ‏הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין ערן דוידוב יעזור לכם להתמודד עם כל אתגר לאורך החיים, בוודאי בכל מה שקשור לטיפול בנושאי ‏גירושין ורכוש. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן