לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    איך אפשר להתמודד עם חלוקת ירושה לא הוגנת?

    ‏יש רגעים בחיים שבהם אתם לא יודעים איך להתמודד עם בשורות קשות אשר פוגות בכם גם ברמה האישית אבל גם ברמה הכלכלית. כך למשל, כאשר קרוב משפחה אהוב מסיים את חייו בטרם עת, ואתם מוצאים את עצמכם מחוץ למסמכי הירושה, ברור לכם שמדובר על מאבק שאתם רוצים לנהל. ‏ולכן, אתם מבקשים לפנות לעזרה את אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין ערן דוידוב ‏בשביל להבין איך אתם יכולים ‏להתמודד עם הבעיה בכלים המשפטים הנכונים.

    ‏קודם כל צריך להתייעץ

    ‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, כל מחלוקת בתחום דיני הירושה והצוואות, ‏דורשת מכם לפנות לאנשי מקצוע. עו״ד צוואות ‏הוא האדם אשר יכול להסתכל על הפרטים הכי קטנים בתוך המסמכים החשובים של המשפחה שלכם ולהבין מדוע אתם לא מקבלים את הרכוש ששייך לכם על פי כל חלוקה הגיונית. ולכן אתם רוצים להיות כמה שיותר מסודרים וכמה שיותר שקופים אל מול עורך דין שלכם, בשביל להצליח לקבל את הייעוץ הדרוש לכם.

    ‏פניה ‏לבית המשפט לקבלת פתרון

    ‏אחד הכלים הכי חזקים שעובדים לרשותכם כאשר אתם מתמודדים עם בעיה ברכוש המשפחתי היא הגשת בקשת התנגדות לצוואה, ‏לבית המשפט. זוהי הדרך האחראית ביותר לדון בפרטים של התיק ולמצוא את העמק השווה, במידה ויש לכם זמן תגובה מספק.

    ‏הצגת המסמכים שתומכים בטענות שלכם

    ‏בהנחה ואתם מגלים את חלוקת הרכוש בשלב מאוחר יחסית של הדרך, אז אתם יכולים להגיש התנגדות לצו ירושה לבית המשפט גם עם הרכוש כבר חולק ‏ליורשים. ‏כמובן שבמצב כזה התהליך הוא קצת יותר מסובך, אבל זה לא אומר שאי אפשר ‏למצות את הזכויות שלכם ‏ולקבל את חלוקת הרכוש ההוגנת, על בסיס ההחלטה המחודשת של בית המשפט.

    ‏הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ערן דוידוב יעזור לכם לקבל את ההחלטות שאתם צריכים לקבל על מנת לשמור על הזכויות שלכם, גם כאשר אתם לא יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה מורכבת. לפרטים נוספים וליצירה קשר עם אנשי הצוות של המשרד ניתן לפנות לטלפון מספר

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן