לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    מהם 3 הסעיפים שאסור להתפשר עליהם בהסכם גירושין?

    בין אם הדברים נעשים ברוח טובה ומתוך כבוד הדדי או בפיצוץ גדול, עובדה אחת תמיד נותרת נכונה – גירושין הן תהליך לא נעים לכל הצדדים. לעתים קרובות, אנו רוצים "רק לגמור עם זה" ולסגור את התהליך בהקדם האפשרי. על אף שטבעי לחלוטין שנחוש כך, חשוב שדווקא ברגעים כמו אלו ננשום עמוק ונקדיש לרגע מחשבה על האופן שבו נבחר לעשות את זה. הסכם גירושין טומן בחובו השלכות שעשויות ללוות אותנו למשך שנים רבות. לכן, רגע לפני שמורידים תבנית מוכנה להסכם מהרשת, עורך דין ערן דוידוב ריכז עבורכם כמה סעיפים שפשוט אסור להתפשר עליהם ומחדד את חשיבות עריכת הסכם מדויק לצרכיך עם עורך דין גירושין.

    חלוקת הרכוש

    אחד הנושאים הבוערים בהם עוסק הסכם הגירושין הוא החלוקה של הרכוש המשותף שצברו בני הזוג במהלך נישואיהם. רכוש זה עשוי לכלול נכסי מקרקעין, תכולת חשבונות העו"ש ותוכניות החיסכון, תיקי השקעות ואפילו זכויות סוציאליות שצברו בני הזוג במקומות העבודה שלהם. ככל שלא נערך הסכם ממון לפני הנישואין, חשוב שהדברים יידונו באופן מסודר ומעמיק. ליווי עורך דין גירושין בתהליך יאפשר לקחת בחשבון את יכולותיהם הכלכליות וצרכיהם של בני הזוג ולהבטיח כי החלוקה תהיה הוגנת.

    תשלומי המזונות

    זהו ללא ספק הסעיף בו נדרשת ההתאמה המוקפדת בדיוק למקרה הספציפי של בני הזוג. לגובה מזונות הילדים חשיבות לאין ערוך לרווחתם של ילדיך. הם כוללים את עלויות המגורים, החינוך וצרכיהם הבסיסיים. עם זאת, לעתים קרובות התמונה מורכבת בהרבה. אם בעבר היו תשלומי המזונות מוחלים באופן אוטומטי על האב, הרי שבשנים האחרונות חלה מגמה מודרנית ועדכנית יותר לגישת בתי המשפט בכל הקשור למזונות. היקף המשמורת, יכולותיהם הכלכלית של שני בני הזוג וכמובן – טובת הילד, משתנים בכל מקרה לגופו באופן ניכר ולכן, חשוב שנוודא שתוכן ההסכם יאפשר ניהול בר קיימא של התשלומים לכל אורך השנים.

    קביעת המשמורת

    לבסוף, סעיף נוסף המהווה מוקד למחלוקות רבות הוא המשמורת. בין אם ההורים מסכימים ביניהם מהרגע הראשון על משמורת משותפת ובין אם לבסוף תינתן משמורת מלאה לאחד ההורים כאשר ההורה השני זוכה להסדרי ראייה בלבד, ישנן השלכות רבות לכל צעד. חלוקת הזמנים בין ההורים, ההסכמות על האופן בו תנוהל ההורות בכל הקשור לבחירה באורח החיים הדתי, החינוכי והתרבותי של הילדים והתאמת הסדרי הראייה ליכולותיו של ההורה, כל אלו הם היבטים שחשוב להגיע בהם לעמק השווה. בסופו של דבר, גם אם הזוגיות הגיעה אל סופה, אנו ממשיכים לנהל שותפות בחינוך ילדינו לכל אורך חיינו. חשוב שנוודא כי ישנה הסכמה מלאה על כל המשתמע מכך.

    כדי להבטיח שתהליך הגירושין יעבור על מי מנוחות ויהיה בטובתם של כלל הצדדים, חשוב שיעמוד לרשותך איש מקצוע מנוסה ומיומן. עורך דין ערן דוידוב משמש כעורך דין גירושין במשך תקופה שמעל עשור וסייע לזוגות רבים לנהל את הליך הגירושין באופן הוגן, שפוי ובר קיימא. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום ולקבוע פגישת ייעוץ.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן