לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-9965791

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

    מהו תפקידו של עורך דין לגירושין?

    עורך דין גירושין הוא אדם המסייע לאנשים בתהליך גירושין מבני זוגם. הם אחראים לוודא שהגירושין יהיו הוגנים ושאף אחד לא ייפגע.

    תפקידו של עורך הדין כולל ניהול משא ומתן בנושאים כמו משמורת ילדים, מזונות, חלוקת רכוש ועוד עניינים רבים אחרים. לפעמים, הם גם צריכים לפנות לבית המשפט ולייצג את לקוחותיהם.

    תפקידו של עורך דין גירושין השתנה באופן משמעותי מאז הקמתם. הם תמיד היו שם בשביל אנשים, אבל עכשיו הם גם ממלאים תפקיד גדול יותר בחברה וכן עוזרים בדיני משפחה ובעניינים משפטיים אחרים שעלולים להתעורר במהלך או לאחר הליך גירושין.

    עורכי דין גירושין הם מקצוע מבוקש מאוד. עם העלייה בשיעורי הגירושין, יותר ויותר אנשים מחפשים עורך דין שיעזור להם לעבור את הגירושין.

    העלות הממוצעת של גירושין היא 30,000 שקלים חדשים ורוב הזוגות צריכים ללוות כסף כדי לשלם על כך. למרות שאין נתון מדויק על כמה אנשים מגישים בקשה לגירושין מדי שנה, המספר גדל בהתמדה בעשורים האחרונים.

    ישנן לא מעט סיבות לגירושין של בני זוג, לצערנו המציאות מראה כי חלה עליה מתדמת במספר הזוגות המתגרשים בכל שנה בישראל.

    סיבות לגירושין של בני זוג 

    נישואים הם מחויבות לכל החיים, ולא קל לצאת מזה. עם זאת, יש אנשים שנאלצים לסיים את נישואיהם מסיבות שונות.

    גירושין עבור אנשים רבים הם החלטה קשה, והיא יכולה להיות קשה עוד יותר כאשר ילדים מעורבים. ישנן סיבות רבות מדוע זוגות מחליטים להתגרש, כולל הסיבות הבאות:

    • בגידה של בן הזוג (בגידה).
    • חוסר האינטימיות הרגשית.
    • חוסר האינטימיות הפיזית.
    • התעללות רגשית.
    • ציפיות או דרישות בלתי סבירות מבן הזוג.
    • אי נאֱמנות.
    • חוסר אמון.
    • קשיים עם ילדים או ילדים חורגים.

    ישנן סיבות מורכבות לגירושין של בני זוג, חלק מאותן סיבות גם כוללות בהליך הגירושין עבירות פליליות.

    לדוגמה : מקרה ובו בעל הכה את אישתו, ולאחר מכן החליטה האישה כי רוצה להתגרש ומתחיל הליך גירושין, הבעלי יצטרך לפעול בשני מערכות.

    מערכה אחת היא מערכת החוק הפלילי אותה המדינה מגישה כנגד הבעל, לשם כך הוא יהיה זקוק לליווי של עורך דין פלילי במקביל, מערכה נוספת שבה יהיה צריך לפעול היא בהליך הגירושין. לשם כך יהיה זקוק באותו מקרה הבעל לשני עורכי דין אשר יהיו המייצגים שלו, כל אחד מהם בהיבט משפטי אחר. עורך דין גירושין לרבות עורך דין פלילי, כל אחד לפי תחום עיסוקו ילווה בתהליך בצורה הנאמנה ביותר.

    מה ההבדל בין עורך דין גירושין ולעורך דין פלילי או רשלנות רפואית?

    עורך דין גירושין הוא אדם המייצג מי שעובר תהליך גירושין. לרוב הם מתמנים על ידי בית המשפט לייצג צד אחד בתיק גירושין. עורך דין פלילי הוא אדם המייצג מי שהואשם בפלילים וממשיך להגן עליו בבית המשפט.

    ההבדל בין עורך דין גירושין לעורך דין פלילי הוא שהראשון מתמקד בפירוק נישואין, בעוד שהאחרון מטפל במקרים הקשורים במשפט הפלילי.

    עורך דין גירושין עוסק בהליכים משפטיים הקשורים לנישואין, ומסייע בפתרון סוגיות כמו חלוקת רכוש, משמורת ילדים, תכנון מס ותשלומי מזונות. עורך דין פלילי עוסק במקרים כמו פשעי סמים,תיקי רצח ופשעי צווארון לבן.

    עורך דין רשלנות רפואית, הינו מייצג בתיקי בהם התובעים או הנתבעים מעורבים בפרשייה בה צוות רפואית התרשל בביצוע עבודתו ובעקבות כך גרם לנזק כזה או אחר.

    עורכי דין לגירושין מייצגים אנשים שמתגרשים, בעוד עורכי דין פליליים מייצגים אנשים שהואשמו בפשע.

    בעוד גירושין ומשפט פלילי יכולים להיות דומים מאוד בעבודתם, השניים אינם זהים. עורך דין גירושין הוא בדרך כלל עורך דין המתמחה בדיני משפחה. עורכי דין פליליים נוטים להתמחות בתחום ספציפי של משפט כגון הגנה פלילית או פשעי צווארון לבן.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן